星期三, 3月 21, 2007

Dont Look Back In Anger

今晚很特別,
當初,我都會以為自己已經了解透徹了,
其實,也未必如此,我是多麼的膚淺。

就在我身邊的,
但就是有距離,是我想不到的距離。

向前看,人們不應該只停留在過去,悔恨以前發生過的事。
向前看,掉下不需要的無奈與自憐,
你知道,我這裡是最好玩的了。
Dont Look Back In Anger 。

So I start a revolution from my bed
'Cause you said the brains I have went to my head'
Step outside 'cause summertime's in bloom
Stand up beside the fireplace
Take that look from off you face
You ain't ever gonna burn my heart out

要努力加油!

沒有留言: