星期一, 5月 15, 2006

Hold on little girl

就是第一句歌詞,
Hold on little girl
意義,有時不用長編大論,
正如,說喜歡,說愛,
可以簡單,就是我喜歡和你一起。

關心你,想幫你,朋友也可以像親人。
請相信我,
你是我朋友,一輩子也是我朋友。

Build up your confidence
So you can be on top for once
Wake up whom cares about
Little boys that talk too much

Why be alone when we can be together, baby
You can make my life worthwhile
And I can make you start to smile

你可以讓我的生命更有意義,我可以使你展露歡顏。
為什麼要一個人去堅持,有我在呀。

沒有留言: