星期五, 2月 23, 2007

放了一個悠閒的假期,精力充沛,玩玩音樂,
哇哈哈,超好玩,超爽耶!
看見大家在進步,感覺真的十分好oh~

老實說,彈琴真的不容易,
因為樂理要求頗高,急也急不來。
所以我們團長要努力,
我相信,只要明白了,就好多了,加油呀!

今天想起Bad Day,但奈何我腦袋不靈光,
很想彈,但都彈不好,真的要好好練習練習。
這首歌曾經和我一起,
經歷過一次的成長,現在想起來,
當初的確很痛苦,但也不是一件壞事,
至少,到現在,
你都是在我的身邊,我也把你放在心裡,
可能,這就是對我們,最好的了。

Bad Day by Fuel

Had a bad day again
She said I would not understand
She left a note and said "I'm sorry, I had a bad day again.

Spilled her coffee, broke her shoelace.
Smeared the lipstick on her face.
Slammed the door and said "I'm sorry, I had a bad day again."

And she swears there's nothing wrong
I hear her playing that same old song
She puts me up and puts me on

And had a bad day again
She said I would not understand
She left a note it said, "I'm sorry, I had a bad day again."

沒有留言: