星期四, 9月 21, 2006

原點

心情經過舒展後,決定把深沉的回憶,
再一次放回,放回網誌的最底層,
也就是興建這裡的意義,
把深沉的回憶釋放而後送回根據地。

我有時都會想像,有什麼人會去真正了解這個地方,
不過我知道,現在我身的,其實沒有一個會去確實考察,
因為大多都以為已經很了解了。
但是我都依然去懷抱期望,原因是這裡我覺得很棒。

我不知道自己有沒有可以令人難忘的魅力,
但我知道一定有可以令人噴飯的難忘記憶,
不過全部全部,都不過是過眼雲煙,
You're just like a dream
You're just like a dream
自己的就是自己,自己看到什麼都是自己。

今天晚上,厚厚的雲覆蓋明月,
但雨水終究會落下,當雨過天晴,
月亮一樣會在黑夜裡照亮回家的路,
這就是大自然了。

在我心中,
只有三樣最重要的,這就是我生命的意義,
也就是我的原點。

現在的的想起的就是Just Like Heaven,
我最近很喜歡的歌曲,十分十分舒服的歌曲,
很有秋天感覺的歌曲,十分十分舒服的歌曲。



Just Like Heaven by Katie Melua

Show me how you do that trick
The one that makes me scream he said
The one that makes me laugh he said
And threw his arms around my neck

Show me how you do it
And I promise you I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you

Spinning on that dizzy edge
I kissed his face and kissed his head
And dreamed of all the different ways
I had To make him glow

Why are you so far away? he said
Why won't you ever know that
I'm in love with you
That I'm in love with you

You, soft and only
You,lost and lonely
You, strange as angels
Dancing in the deepest oceans
Twisting in the water
You're just like a dream
You're just like a dream

Daylight licked me into shape
I must have been asleep for days
And moving lips to breathe his name
I opened up my eyes
And found myself alone alone
Alone above a raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me

You, soft and only
You,lost and lonely
You, just like heaven
You, soft and only
You, lost and lonely
You, just like heaven

沒有留言: